معنی شعر ای مادر عزیز
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معنی شعر ای مادر عزیز
نوشته شده در جمعه 22 دی 1396
بازدید : 3871
نویسنده : امیررضا

1)ای مادر    عزیز    که    جانم   فدای   تو
2)قربان    مهربانی  و   لطف  و   صفای تو
3)هرگز  نشد   محبّت   یاران   و   دوستان
4)هم پایه ی   محبّت و    مهر  و   وفای تو
5)مِهرت،  برون نمیرود از سینه ام که هست
6)این خانه،خانه تو   و    این  دل،سرای   تو 
7)ای مادر   عزیز   که    جان   داده ای مرا
8)سهل است اگر   که جان دهم اکنون برای تو
9)خشنودی تو     مایه      خشنودی من است 
10)زیرا  بُوَد   رضای خدا ،   در   رضای تو
11)گر بود   اختیارِ جهانی    به      دست من
12)می ریختم تمام     جهان را  به     پای تو
 
 1. ای مادر عزیزم حاضرم که جانم را فدای مهربانی ، بخشش ، لطف و صمیمیت تو کنم. 

2.مهر ومحبت دوستان و آشنایان هیچ وقت به اندازه ی مهر و وفای تو نمی باشد، زیرا مهر ومحبت تو یک چیز دیگر است. 

 3.مهر و محبتی که از تو در سینه دارم هرگز از بین رفتنی نیست زیرا دل من خانه ی توست و در دل من جاداری.

 4.ای مادر عزیزم که تمام وجودت را برای من گذاشته ای آسان است که من برای شما جانم را فدا کنم.

 5.خوشحالی شما مایه ی خوشحالی من است چون که رضایت خدا به رضایت و خشنودی تو بستگی دارد. 

6. آگر اختیار دنیا در دست من بود همه را به زیر پای تو می ریختم چون که ارزش تو بیش از این است.

 



لطفا ایده ها و پیشنهادات خودرا در قسمت نظرات اريۀ دهید

:: برچسب‌ها: شعر ای مادر عزیز از ابوالقاسم حالت (به همراه معنی شعر)، شعر ای مادر عزیز، ابوالقاسم حالت، ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: